På landet

Här är vi igen! På landet. I solen och molnen.

14643229_10210289143286065_1538311034_n

Jag sitter och tittar på solnedgången medan ni spelar kubb ner i skogen. Konstigt att tänker att jag har varit här i nästan två månader nu! Tiden går så jävligt fort.

Den här sommaren kommer att vara min sista “summer holiday”. Nästa sommar ska jag ta studenten och då blir det dags att hitta ett jobb. Scary!

Men vi har det bra här ute på ön. Vi har badat och varit i bastun… och ätit mycket mat! Ikväll blir det pasta med köttfarssås.

Tidigare idag gick vi till öns affären och jag köpte en mössa. Jag kommer aldrig att ha den på mig men jag tyckte att den var en bra souvenir!

20271877_10210289140806003_1994786589_n

Och jag har gjort lite framsteg med svenskan. Jag förstår jättemycket nu även om jag är fortfarande tyst och blyg och engelsk. Men jag bryr inte mig. Jag känner att det är lite svårare att skriva nu att jag har inte gjort det för några månader men jag forsöker! Och jag ska fortsätta att göra så.

Tills nästa gång! 🙂

 

 

Leave a Reply

